Când asfaltul este prea subțire și obrazul prea gros la #Horezu este definitoriu pentru felul în care se fac lucrurile la #Horezu de catre actuala conducere a Primăriei Orașului Horezu. (O să acoperim într-un articol viitor metodele de deturnare a banilor noștri similar cu ce este scris mai jos).
Pe data de 4 mai 2020 Primăria Orașului Horezu se lăuda cu executarea unor lucrări de asfaltare pe străzile Știrbei Vodă și Nicolae Titulescu și făcea fotografii din unghiuri în care părea că o noua autostradă a apărut pe harta drumurilor publice din România.
Acest tip de operațiuni se fac de obicei pe ploaie, zăpadă sau când sunt sărbători, pentru a se strecura pe lângă atenția curioșilor care ar putea pune întrebări.
Pe data de 5 mai 2020, un fan al ziarului nostru online, o fana mai exact, a postat pe grupul nostru de facebook Horezu Real Group un set de fotografii și video-uri care arătau de fapt cum stăteau de fapt lucrurile pe teren, un drum prea îngust si mult prea subțire, cred că am putea spune că ilegal de subțire. Este absolut evident pentru oricine că este mult prea îngust și, mai grav, mult mai grav, grosimea poate crea probleme de siguranță autovehiculelor mici și mari/ grele (care o să smulga efectiv marginile acestui asfalt – foiță) și este evident că nu este conform.
Se vede clar că absolut nicăieri asfaltul nu are grosime mai mare de 2cm, cel mult. Foto reale mai jos și pe facebook:
După ce postarea a devenit virală, a fost preluată de diverse persoane care încearcă să o fololosească pentru a-si crește notorietatea și în vacarmul creat au apărut și detaliile care arată două lucruri cât se poate de reale și de nefericite/ triste: 1 cât de nepregătiți sunt cei tineri care încearcă să ajungă la salatieră și cum sunt deturnați banii noștri, banii publici, de către cei care ajung în funcții de conducere și care au învățat cum să procedeze să fenteze legile si populația – din nefericire a ajuns ceva de laudă.
Astfel, pe 5 mai 2020 seara, o parte din postarea legată de lucrările de asfaltare contestate de către oameni pe pagina și grupul nostru Horezu Real și Horezu Real Group, a fost preluată și de Adrian Ion Udrea în încercarea de a șterpeli niște atenție – lucru reusit, evident, fără a preciza sursa fotografiilor si a anumitor texte, ușor nepregătit pe subiect. Mulțumim totusi Adrian pentru informația legată de costul lucrării și atenție la jocul de glezne să nu ajungi ca Marius Beregată, șeful vostru de la blatiștii USR #HOREZU, coadă de topor pentru un politruc de la Rm. Vâlcea, cu politica. (Într-un articol viitor totul despre cum Blatul este legea la USR și cum nu poate așa ceva să salveze România).
Mai jos se poate vedea pe de-o parte cât a costat lucrarea și ce specificații trebuia sa aibă, cel puțin din punct de vedere ai grosimii asfaltului. Nu 1-2cm ci 6cm.
Mai clar, asfaltul pentru care s-au plătit peste 200.000 lei noi sau aproape 50.000 EURO, trebuia sa aibe grosime de 6cm (lățime nespecificată) și are 1 centimetru, maxim 2 centimetri pe alocuri. Aici sunt banii dumneavoastră?!!!??
Evident, în vacarm, pentru a-și apăra si repara ce se poate din renume și a șterpeli și dumnealui niște atenție de la cei interesați de subiect, a apărut și domnul Nicolae Sărdărescu, primarul Orașului Horezu, care dincolo de atacuri de joasa speță la adresa tinerei familii Udrea (usr(#blat) plus plus) – povestindu-le practic interpretarea dumnealui despre viața lor personală/ privată, ne-a oferit, împreună cu 2-3 dintre aghiotanții dumnealui niște informații și niște aparente minciuni nucleare cu privire la lucrare.
Astfel după atacurile suburbane și miștoul caracteristic, adresat contestatarilor am aflat că: drumul este de categoria IV și că aceste drumuri sunt caricaturi cu lătimea de 3 metri prin lege – FALS, 3 metri o banda, dar trebuie făcute cu doua benzi, obligatoriu din ce am studiat noi, contrar informațiilor aruncate de domnul primar plus aghiotanți; am aflat și cine a făcut lucrările de asfaltare și anume cităm pe domnul primar al Orașului Horezu – Stațiune Turistică:
pe strada Știrbei Vodă a fost așternut un covor asfaltic cu o lățime de 3 metri și o grosime de 6 cm. Până acuma această stradă nu a fost asfaltată niciodată carosabilul fiind de pământ, iar traficul rutier este de maxim 15-20 de mașini pe zi. Lucrarea este finanțată din Bugetul Local al Primăriei Orașului Horezu și este executată de către RAJDP Vâlcea. Considerați că pentru un asemenea trafic era nevoie de o autostradă, în condițiile în care veniturile Primăriei au fost reduse la jumătate și este nevoie de bani pentru cofinanțări și susținerea altor investiții?
Alltfel spus, pe 24. aprilie 2020, s-au plătit din banii horezenilor, ai noștri, peste 200.000 lei (50.000 EURO) către RAJDP (în condițiile în care avem district de drumuri locale la #Horezu) pentru asfaltarea unui drum (posibil două) prin încredințare directă, drum a cărui lățime și lungime aparent nu se cunosc; grosimea asfaltului care a costat suma de mai sus era în contract 6cm iar pe teren se vede evident că este de maxim 2cm.
Și mai clar, s-au plătit 6cm și s-au așternut maxim 2cm, unde este diferența de bani sau de asfalt?
La final și întrebările:
După ce lege s-a făcut asfaltarea?
De ce nu au asfaltat cei de la Horezu, de la Drumuri Județene? Mai există?
Dacă s-au plătit 6cm si s-au pus de 3-4 ori mai puțin, este legal?, este penal?
Cine a semnat de primire pe lucrare și dacă este adevărat că s-au plătit 6cm cu 50.000 EURO și noi am primit maxim 2cm, cine ne dă banii înapoi? Cele doua treimi plătite în plus?
Dacă cele de mai sus sunt adevarate, este un lucru grav, care arată unde ne aflăm ca societate.
Ne-ar plăcea ca Primăria Orașului Horezu să ne răspundă institutional cu legi și acte/ documente si nu cu atacuri și bârfe pe Paginile Sociale.
Evident, așteptăm dreptul la replică de la cei care se regăsesc în articol, pe care îl vom publica – dacă apare.
Revenim cu un UPDATE.
office@horezureal.ro